Hieronder willen we het bestuur voorstellen

Raad van Aanbeveling en Advies
Onderaan de pagina vindt u informatie over Raad van Aanbeveling en Advies

Toby Klingenberg Voorzitter

Verbinding met Isabelle:
Ik ben de trotse vader van Isabelle.
Door met Stichting Isabelle bezig te zijn hou ik haar voor mijn gevoel dichter bij mij.
Onze stichting maakt het voor mij mogelijk om Isabelles ideeën en interesses voort te laten bestaan, en zorgt ervoor dat haar naam genoemd blijft worden.

Hellen Klingenberg Bestuurslid

Verbinding met Isabelle:
Ik ben de trotse moeder van Isabelle.
Van Isabelle heb ik helaas maar acht en half jaar mogen genieten.

Ik heb wel intens van haar genoten. Vanaf het moment dat ze voelbaar in mijn buik was. Isabelle was een baby uit het boekje. Een ontzettend tevreden meisje. Dat is ze geweest tot het laatste moment dat ze uit ons leven verdween. Uit ons leven, maar niet uit het hart.

Glenn Kinkelaar Penningmeester

Woonplaats: Erica
Verbinding met Isabelle:
Via Renate kan ik Hellen en Toby al vele jaren als lieve en betrokken vrienden noemen. Renate en Hellen waren tegelijkertijd zwanger en hebben deze tijd ook veel met elkaar gedeeld en dit heeft onze vriendschap alleen maar hechter gemaakt. Isabelle was altijd heel enthousiast als wij op visite kwamen. Ze liet dan al haar creatieve uitingen met trots zien en binnen enkele seconden bedacht ze samen met Ellenoor en onze kinderen iets leuks om te gaan ondernemen; spelletje aan de keukentafel, koekjes bakken of bij mooi weer lekker ravotten in de tuin. Wij konden dan gerust even samen bijkletsen, want de kinderen hadden elkaar weer gevonden en vermaakten zich zo uren. Als we dan weer huiswaarts wilden keren klonk het steevast ‘Ohhh, nu al?’ en dat geeft maar weer eens aan dat Isabelle, maar ook de andere kinderen zichtbaar genoten van het samenzijn.

Renate Visscher Secretaris

Woonplaats: Erica
Verbinding met Isabelle:
Ik ben al bevriend met Hellen vanaf de middelbare school. Glenn en Toby konden het ook goed samen vinden, waardoor de vriendschap steeds hechter werd. Uiteindelijk waren we ook samen zwanger. Hellen van Isabelle en ik van Jort. Isabelle en Jort konden het goed vinden, al konden ze, hoe klein ze ook waren, óók goed ruzie maken. Hellen en ik konden daar vaak om lachen. We hebben heel veel leuke dingen samen gedaan, mooie herinneringen gemaakt, waar de kinderen en wij, de ouders enorm van konden genieten. Ik zag in Isabelle heel veel eigenschappen terug van Hellen, eigenschappen die kenmerkend zijn voor een erg lieve en betrokken vriendin. En dat was Isabelle zeer zeker ook voor onze kinderen!

Sabiene Merschky Bestuurslid

Verbinding met Isabelle:

Na 20 jaar ben ik met mijn gezin terugverhuisd naar Schoonebeek. In 2018 raakten we bevriend met de familie Klingenberg. Het voelde meteen vertrouwd. Wat konden we genieten van de gezelligheid met de meiden samen. Onze dochter Jette vond het getuttel van Isabelle heerlijk. Op haar eerste verjaardagspartijtje moest de ‘grote zus’ er ook bij zijn. Isabelle ontfermde zich als een tweede moeder over de kleintjes uit groep 1 en wat genoot ze daarvan.
Te weinig herinneringen, maar ik zal ze blijven koesteren. Door mijn rol in de stichting heb ik het gevoel dat Isabelle er toch nog een beetje bij is en dat geeft troost.

Yoline Vriesema Bestuurslid

Verbinding met Isabelle
Isabelle kwam voor het eerst bij ons over de vloer toen ze in groep 1 kwam. Ze speelde met mijn dochter Jody op haar kamer en ik had ze gezegd dat ze niet op de kist bij het raam mochten klimmen. Ik zat beneden de was op te vouwen en hoorde een hard geluid boven, alsof er iets omviel. Toen ik ging kijken zat Isabelle met ondeugende, betraande ogen naast de kist op de vloer. Ik vroeg of ze een knuffel wilde en ze kwam er blij en opgelucht ééntje halen.
Hellen en ik hadden ook een klik en hebben veel met onze meiden, ook met Ellenoor en Renée, samen gedaan. Veel in de natuur en ook veel met lekker eten met onze gezinnen.

René Gommers Bestuurslid

Verbinding met Isabelle:
Isabelle zat bij Femke (oudste dochter) in de klas. Ze waren vriendinnen en daardoor kwam Isabelle geregeld bij ons thuis. Ze kwam bij ons logeren, samen eten, met school bezig tijdens de eerste lockdown en muziek luisteren. Al die mooie foto’s die ik samen met Isabelle, haar zusje Ellenoor en onze eigen kinderen Femke en Silke heb gemaakt, zijn ons nu extra dierbaar. Dat waren momenten waarop we samen veel plezier beleefden.

Berny Hilberts Bestuurslid

Verbinding met Isabelle:
Isabelle was naast klasgenootje ook een vriendinnetje van mijn dochter Fabienne.
Daarnaast was het zusje Ellenoor een klasgenootje van mijn zoontje Noel, zodoende was er veel contact met Isabelle. Het was altijd even dollen en gek doen als wij elkaar zagen.
Het is dan ook een grote eer dat ik bestuurslid mag zijn van Stichting Isabelle om iets voor haar terug te doen.

Raad van Aanbeveling en Advies

Eric van Oosterhout